SPØRGSMÅL OG SVAR
Levering & Returnering
Vi bruger GLS til levering til pakkeshop og Burd, Postnord eller GLS til hjemmelvering.
Ved køb over 499 kr. får du fri fragt med Burd hjemmelevering eller PostNord pakkeshop hvis Burd ikke leverer i dit postnummer. Ellers kan fragt tilkøbes fra 59 kr.
Du kan forvente at din pakke ankommer indenfor 1-3 hverdage. Når vi sender ordren vil du modtage en bekræftelsesmail med et tracking nummer.
Skulle du mod forventning ikke at have modtaget din pakke efter 3 hverdag, så kontakt da fragtfirmaet for ydligere information om din pakke.
Ja du har altid 14 dages fortrydelsesret. Bemærk dog at produkterne ikke må have overskredet udløbsdatoen. Ved retunering skriv da til info@agoodcase.dk
Hvis din ordre eller dele af din ordre er gået i stykker under transporten, så kontakt os på info@agoodcase.dk
Du kan forvente at modtage din ordre indenfor 1-3 hverdag medmindre andet er angivet i ekstra travle perioder.
Har du endnu ikke modtaget din ordre efter 3 hverdage, bedes du kontakte fragtfirmaet for yderligere information om pakken.
Ordre og Betaling
Du kan tilføje en evt. rabatkode ved betaling.
Hvis du har fået en eller flere forkerte produkter med i din ordre bedes du kontakte os på info@agoodcase.dk, så vi kan løse det.
Skulle du mod forventning have modtaget en øl, du mistænker for at være dårlig, bedes du først dobbelttjekke, om smagen afviger fra produktbeskrivelsen. Dette skyldes, at enkelte øltyper for nogle kan forekomme meget anderledes, end de er vant til. Virker øllen stadig dårlig, så kontakt os på info@agoodcase.dk.
Vi sælger ikke øl, der har overskredet salgsdatoen. Du kan altid finde udløbsdatoen i produktbeskrivelsen under produktet. Bemærk, at enkelte bryghuse ikke angiver udløbsdatoen, men i stedet den dato, hvor øllen er tappet på dåsen eller flasken. Medmindre andet fremgår af produktet, skal du typisk lægge et år til denne dato for at finde udløbsdatoen.
Produkter og sortiment
Grundet vores koncept og varierende sortiment vil du løbende opleve udskiftninger i sortimentet af øl på webshoppen. Derfor kan vi ikke garantere, hvornår eller om en øl kommer igen. Det bedste, du kan gøre, er at holde øje med webshoppen eller tilmelde dig vores nyhedsbrev.
Mangler du stadig svar?
Skriv til os og vi svarer indenfor 24 timer på hverdage eller den kommende hverdag.